ФАРМКОМПАНІЇ - ЛІДЕРИ ПО ВИТРАТАМ

Телереклама у фармацевтичній галузі користується великою популярністю. За шість місяців 2017 років бюджет на рекламу перевищив 1,75 млрд доларів у порівнянні з 1,5 млрд доларів торік.  Лідером за витратами на телевізійну рекламу є американська компанія Abbvie. Бюджет на рекламу лише одного препарату Humira склав 158 млн доларів. За підсумками червня 2017 року на телерекламу цього препарату компанія виділила 22,3 млн доларів.  
Друге місце займає Pfizer. Для просування препарату Lyrica на телебаченні було витрачено 98 млн доларів.      
Компанія Eli Lilly розташувалася на третьому місці. Витрати на телерекламу препарату Trulicity ,цого року,  склали 94 млн доларів, тоді як за весь минулий рік на рекламу препарату компанія витратила 57 млн дол.
Усього в червні фармкомпанії витратили на рекламу ліків на телебаченні 115 млн доларів. Це дає підставу прогнозувати, що в 2017 році витрати на телерекламу знову будуть рекордними. (за матеріалами apteka.ua)

БаДМ - надійний партнер твого здоров'я