МЕДПРЕДСТАВНИКИ НАПРОКАТ

Фарміндустрія традиційно використовувала аутсорсинг та наймала медичних представників, але зараз стала частіше передавати в управління провайдерам і інші важливі функції. Об'єми аутсорсинга на фармринку помітно збільшилися. Якщо два-три роки тому цим інструментом користувалися, в кращому разі, близько 45% працедавців, то сьогодні — вже приблизно 60%, пише Фармперсонал.
У 2017 р. фармбізнес частіше став віддавати на аутсорсинг історично нетипові для цього завдання, наприклад, охорону праці чи кадрове діловодство. Цьому сприяє не лише бажання заощадити ресурси, але й розвиток самої сфери аутсорсинга — все більше провайдерів пропонують комплексне вирішення завдань «під ключ», що надзвичайно зручно.
На думку експертів, зростання інтересу фармбізнеса до аутсорсингу пов'язане із зрілістю ринку і розумінням того, що деякі функції зовсім не обов'язково тримати усередині власних структур. Аутсорсинг допомагає знизити витрати та заощадити топ-менеджерам час, що дозволяє сконцентрувати більше зусиль на вирішення стратегічних завдань.
В великих компаніях медпредставників, зазвичай, беруть в оренду на окремі проекти, коли, наприклад, йде запуск на ринок нового препарату. Або в період сезонного попиту, коли необхідно підсилити просування поточного продукту, збільшивши обхват цільової аудиторії. Невеликі компанії часто користуються орендованими представниками на постійній основі.
Однією з переваг аутсорсинга, безумовно, є оптимізація витрат. Не даремно зі зміною економічних реалій в країні інтерес до цього інструменту підвищився. У вдалі роки ринку, коли бізнес зростав як на дріжджах, ніхто не замислювався про економію ресурсів. Польові штати були роздуті. Зараз інша справа. Екстенсивний етап розвитку бізнесу змінився на інтенсивний, всі стали думати, як за менші гроші зробити більше.
Медпредставники— один з найдорожчих інструментів просування. Витрати фармкомпаній на вміст field force можна порівняти з медійними інвестиціями. Зараз фармкомпанії готові віддавати на аутсорсинг в середньому близько 10% штату медпредставників. Але цей відсоток зростатиме. Чим більш зрілими стануть підходи ринку до рішення цього питання, тим активніше розвиватиметься аутсорсинговий напрям.

БаДМ - надійний партнер твого здоров'я