ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОСТОРУ ЯК ЧАСТИНА ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ

Площа торгівельного залу аптеки завжди вважалася дуже дорогим і в той же час обмеженим ресурсом. А орендна плата потрохи зростає, тому порада частіше аналізувати свої продажі не позбавлена підстав, пише Pharma magazine.
У спробах інтенсифікувати продажі аптеки часто замовляють занадто багато продукції, буквально завалюючи прилавки товаром. І постійне завдання — підтримка балансу між максимізацією реалізації і збереженням порядку на полицях: хаос, що виник через переповнені стелажі, зведе нанівець всі зусилля, направлені на підвищення продажів.
Систематично передивляйтеся полиці на предмет аутсайдерів, що займають зайве місце. Наприклад, виберіть категорію, що підлягає «капітальному ремонту», скажімо, «Догляд за ротовою порожниною» (це слабке місце багатьох фарм установ). Після ревізії можна виділити десятки різних товарних ліній, розташованих в декількох секціях. Чи виправдана їх надмірна присутність на полицях? Якщо займана площа не відображає продажів, можна сміливо прибирати до 20% SKU. Потім перевірте дані по реалізації за три-шість місяців і визначте, сталося скорочення продажів в стоматологічній категорії чи ні. Якщо цього не сталося, ви знайшли правильні 20% «мертвого вантажу». Без жалю видаляйте «повільно рухомі» лінії, щоб звільнити місце товару, що зачекався.
Усі хіти вже перед очима клієнтів? До речі, це можливість ввести новий асортимент і протестувати його потенціал. Продукти, розставлені на задньому плані, в стінки шафи або стелажу, втрачаються з виду, тому багато відвідувачів навіть не здогадуються про широту асортименту. Крім того, при аудиті часто з'ясовується, що коштовний простір займають якісь архаїчні предмети, тоді як «локомотиви» продажів заховані в підсобках.
Оптимізація простору торгівельного залу або якоїсь однієї конкретної полиці — процес динамічний. Тому, як тільки ви подумаєте, що ваші зал та стелажі в чудовій формі, зверніться за неупередженою оцінкою до відвідувачів або колег, які не працюють у вашій аптеці. Нова перспектива від першого враження допоможе визначити кроки для подальшого зростання, тобто оптимізації.

БаДМ - Ми працюємо для Вас!

Регіональні підрозділи