РЕБРЕНДІНГ В BAYER: КОМПАНІЯ ЗМІНИЛА ДИЗАЙН ФІРМОВОГО ХРЕСТА

Німецька фармацевтична компанія Bayer повідомила про зміну дизайну логотипу – фірмового хреста, який був зареєстрований 114 років назад. У архівах компанії є дві різні версії походження логотипу. За однією версією, його автором був Ганс Шнайдер. Згідно іншої версії – доктор Швайцер, який працював у філії в Нью-Йорку. Наприкінці 19-го століття його завданням було зробити так, щоб американські лікарі захопилися продукцією з Німеччини. Оскільки англомовні лікарі ніяк не могли виголосити довгу назву компанії «Farbenfabriken vormals Friedr. Bayer & Co., Elberfeld», Швайцер розробив логотип компанії у вигляді всім відомого хреста, який він спочатку використовував на фірмових бланках, а згодом на друкарських матеріалах.
Цей логотип замінив оригінальний торгівельний знак Bayer, на якому був змальований двохвостий Бергішерський лев.
«Наш логотип символізує всі позитивні цінності, які асоціюються з компанією Bayer», – говорить Уве Шмідт, керівник відділу корпоративного брендінга. Саме тому дизайн хреста ніколи не міняли кардинально. Напис, який спочатку був зроблений під нахилом, був випрямлений в 1929 році. У 1989 році до хреста Bayer додали зелений та синій кольори.
Нова зміна також незначна. «Кольорові градієнти тепер відсутні, що дозволяє чітко визначити лінії. Завдяки цьому логотип ідеальний задля використання в широкому діапазоні цифрових носіїв», – відзначили в Bayer. «Ми змінили хрест Bayer, як того вимагає цифрова епоха. Проте, ми не прагнули і не потребували великих змін, оскільки хрест Bayer – це один з самих впізнаних товарних знаків у світі. Новий лого виглядає більш сучасним».
Хрести Bayer освічують нічне небо в 47 країнах світу. Наприклад, діаметр хреста у Шанхаї - 11 метрів. Але найбільший – хрест Bayer над штаб-квартирою у Леверкузені. Його діаметр сягає 51 метра, маса 300 тонн, а освітлюється він 1712 лампами.

БаДМ - надійний партнер твого здоров'я