СВІТОВА ПРАКТИКА У НАВЧАННІ МЕНЕДЖЕРІВ

Про світові тенденції у навчанні топ-менеджменту розповів Сергій Ноздрачов, сертифікований коуч дослідницької корпорації Gallup (Інститут Геллапа), США, викладач Києво-могилянської бізнесу-школи, представник Oxford Leadership Consulting в Україні. Чому важливо приділяти увагу навчанню менеджерів, чому їх вчити і яким способом це краще робити?
За даними дослідження Інституту Геллапа, залученість клієнта на 70% залежить від залученості співробітника компанії. Залученість же співробітника до 70% залежить від роботи менеджера (прямого керівника).
Ось чому так важливо приділяти увагу навчанню менеджерів. Дослідження Інстітута Геллапа свідчать про те, що очікування співробітників від роботи змінюються. Сьогодні співробітникам важливо розуміти мету і сенс їх роботи; їх все більше хвилює персональний розвиток; тому необхідний наставник, який допоможе розвиватися. У цьому контексті менеджер перестає бути просто начальником. Все більшого розвитку вимагають якості лідера й наставника.
Виділяється 2 види сучасної освіти:

Кожен з цих підходів має свої переваги і недоліки.
Так, перевагами e-learning є доступність, заощадження часу, а також низькі витрати на організацію процесу освіти. Але при цьому дуже складно залучити людей у навчання і утримати увагу до кінця. Навчання face-to-face, навпаки, — забезпечує залученість, яка багато в чому залежить, по-перше, від доповідача або тренера, по-друге, — від релевантності теми для аудиторії, і по-третє, — від тривалості семінару. З іншого боку, такий підхід вимагає великих витрат і часу.
Часткове вирішення цієї проблеми знайдено. Модна тенденція — bite-size learning — короткі курси, на яких в дуже концентрованому стислому вигляді на 1,5–2 ч подається інформація, розрахована на цілий день вчення. Ще один недолік, який, втім, характерний для всіх оффлайн-методів освіти, — це низький рівень «прилипання» інформації. За даними дослідницької компанії «Mckinsey & Company», лише 10% інформації залишається в пам'яті через 1 міс. навчання.
Проте шляхом залучення отриманих знань відразу на практиці можна істотно підвищити цей показник. Рішенням може бути також організація системи освіти. А між повчальними модулями співробітники можуть тримати себе в тонусі за допомогою e-learning-додатків, які нагадуватимуть матеріал, знайомитимуть з цікавими фактами, мотивуватимуть.
За матеріалами apteka. ua

БаДМ - Ми працюємо для Вас!

Регіональні підрозділи