Сьогодні більшість серйозних аптечних мереж та інших рітейлерів впроваджують програму лояльності в свою систему продажів. Дехто тестує інноваційні методи утримання клієнта, інші повторюють досвід успішних гравців. Проте, ще досі знаходяться мережі аптек, які взагалі не використовують системи лояльності. Вони продають товар за найнижчою ціною і не сумніваються, що це залучає клієнтів. Лояльність з раціональної точки зору - це ланцюжок послідовних покупок з можливістю прогнозувати поведінку покупця, впливати на нього, збільшуючи тим самим продажі і прибуток компанії.
Компанії CONMED, Johnson & Johnson і Teleflex визнані найкращими компаніями-працедавцями на ринку медичних продажів США за результатами щорічного дослідження Best Places to Work, що його проводив портал Medreps. В ході дослідження було опитано 838 кращих співробітників відділів продажів, що працюють на ринку ліків, медтехніки й біотехнологічних продуктів
Холдинг Berkshire Hathaway американського мільярдера Уоррена Баффетта придбав 18,9 млн акцій ізраїльської фармацевтичної компанії Teva на $358 млн, повідомляє Вадемекум із посиланням на CNBC
Гендерні бар'єри заважають кар'єрному зростанню 45 % працюючих жінок, з'ясували експерти Pricewaterhousecoopers, провівши опитування 3 600 жінок у віці від 28 до 40 років на тему їх досвіду і чекань відносно кар'єрного зростання.
У боротьбі за увагу покупців завжди перемагає той, хто уміє виділитися на тлі конкурентів. Зробити це можна по-різному. Оригінальні рішення не перешкодять, проте вони повинні відповідати очікуванням вашої цільової аудиторії.
Компанія Sanofi Pasteur підписала ліцензійну угоду з SK Chemicals на використання клітинної технології створення вакцин, оскільки бурхлива в США епідемія грипу висвітлила потребу в універсальній вакцині і потужніших протигрипозних вакцинах, створених на основі клітинних технологій, повідомляє Фармвісник із засланням на Fiercepharma
Швейцарська фармацевтична компанія Roche оголосила про те, що Єврокомісія схвалила препарат Hemlibra (emicizumab) для терапії епізодів кровотечі у пацієнтів з гемофілією A з інгібіторами чинника VIII, повідомляє Фармвестник із засланням на Firstword Pharma.
Фарміндустрія традиційно використовувала аутсорсинг та наймала медичних представників, але зараз стала частіше передавати в управління провайдерам і інші важливі функції. Об'єми аутсорсинга на фармринку помітно збільшилися. Якщо два-три роки тому цим інструментом користувалися, в кращому разі, близько 45% працедавців, то сьогодні — вже приблизно 60%, пише Фармперсонал.
EvaluatePharma опублікувала прогнозний рейтинг ТОП-10 препаратів за об'ємом продажів в грошовому значенні. Ці препарати принесуть фармкомпаніям-виробникам найбільшу виручку від реалізації в 2018 році.