АНАЛЬГЕТИКИ+СНОДІЙНЕ= АСТЕНІЯ

Практично в усіх країнах світу спостерігається тенденція старіння населення, тому проблема старечої астенії стає актуальною. Дослідники із США виявили, що це захворювання провокує вживання анальгетиків і снодійних лікарських засобів.

Науковці з Атлантичного університету Флориди встановили, що в літньому віці прийом як снодійних препаратів, так і знеболюючих лікарських засобів, може привести до розвитку синдрому старечої астенії (ССА). Ризик розвитку даного захворювання зростає, якщо пацієнти приймали обидва класи ЛС одночасно.

Дослідники проаналізували інформацію про стан здоров'я понад 7 200 жителів Сполучених Штатів за 8 років. Середній вік учасників дорівнював 72 рокам і ні в одного випробовуваного, на момент включення в дослідження, не було симптомів ССА.

Після аналізу чинників, здатних вплинути на кінцевий результат, автори дослідження встановили, що прийом анальгетиків був пов'язаний із збільшенням риски розвитку ССА на 58% у порівнянні з пацієнтами, які вказані ЛС не вживали. Було також виявлено, що прийом снодійних препаратів був чинником зростання такого ризику на 35%. На 95% підвищувався ризик виникнення і розвитку ССА в разі прийому снодійних препаратів і анальгетиків водночас.

БаДМ - Ми працюємо для Вас!

Регіональні підрозділи