НЕМАЄ ЧАСУ НА МЕДИЧНИХ ПРЕДСТАВНИКІВ

Лікарі в Сполучених Штатах готові все менше часу приділяти спілкуванню з медичними представниками, про це говорять дані дослідження консалтингової фірми Decision

За даними дослідження, у більш ніж половині з 1285 лікарів, що брали участь в опиті, просто немає часу для зустрічі з медпредставниками. Також спостерігається тенденція скорочення долі робочого часу лікарів на спілкування з медичними представниками. У 2018 році цей показник був на рівні 67%, а в 2019 скоротився до 54%.

У дослідженні наголошується, що за півроку сталося зростання відсотка лікарів, які ніколи не контактували з медпредставниками з 24% до 39%.

Більш всього «неполюбляють» фармацевтичних представників лікарі загальної практики. Ще в 2018 році їх було 21%, то вже в 2019 – 40%. Також збільшилася кількість (з 2% до 8%) лікарів вузької спеціалізації (наприклад, гастроентерологів), які відмовилися від спілкування з медпредставниками.

Лікарі, які брали участь в опитуванні, відзначили, що найчастіше вони отримують необхідну інформацію про фармацевтичний ринок з інтернету. 49% опитаних заявили, що в мережі можна знайти абсолютно будь-яку відповідь на питання, що цікавлять їх, і позбутися медпредставників.

Профільні сайти в США виборюють все більше прихильників серед лікарів. 46% респондентів в 2019 році вважають їх достовірним джерелом інформації проти 27% в 2017 році. Отримана інформація з таких джерел впливає на ухвалення рішення про лікування медикаментами у 37% лікарів проти 27% в 2016 році.

БаДМ - Ми працюємо для Вас!