РЕКЛАМА ЙДЕ В ІНТЕРНЕТ

За прогнозом Всесвітнього центру дослідження реклами (WARC), витрати на рекламу індустрією охорони здоров'я та фармацевтикою в глобальному масштабі в 2020 році зростуть на 3,7% і складатимуть 35,7 млрд. $.

На думку експертів, найбільш значуще зрушення очікується в області реклами ліків в інтернеті. Не дивлячись на те, що реклама на телебаченні продовжить займати левову частку загального показника (55%), її зростання складе усього лише 0,8%, тоді як доля реклами в інтернеті збільшиться на 14,1%.  

«Телереклама завжди була основною для фармацевтів. Але зараз для галузі зростаючу роль грає реклама в інтернеті, оскільки вона дозволяє впливати на споживача більш цілеспрямовано», – вважає автор дослідження Джемс МакДональд.

Аналітики прогнозують, що лише в США витрати на рекламу у сфері охорони здоров'я і фарміндустрії в 2020 році зростуть на 6,3% – до 12 млрд. дол.

БаДМ - Ми працюємо для Вас!