Зростання інвестицій та перехід у digital: тренди медійної активності фармакологічних компаній.
Обсяг інвестицій в рекламу фармацевтичної категорії як і раніше зростає, незважаючи на багаточисельні побоювання і песимістичні прогнози восени минулого року. Зростання I кварталу 2019 до 2018 склав +28%, першоквартальний обсяг переступив відмітку в 1 млрд грн.
Традиційне ТБ залишається основним медіа. Найбільше зростання в 2019 році, в порівнянні з 2018, зафіксоване в digital (+112%), а найбільший спад – у зовнішній рекламі (- 97%). Ще в I кварталі 2018 року трійку лідерів замикало радіо, а вже в I кварталі 2019 – інтернет увірвався на його місце.
Найактивніший бренд I кварталу поточного року – Nurofen. АЦЦ зберігає місце в трійці, проте за об'ємом квартального бюджету переміщується на 2-у позицію. У 2019 Strepsils витискає Есенціале і за підсумками в ТОП-3 потрапляють преарати, що застосовуються для лікування застуди і грипу.