ТРЕЙД-МАРКЕТОЛОГИ УКРАЇНИ

Нещодавно у Києві пройшло BIG TRADE-MARKETING SHOW – це мега -подія для трейд-маркетологів України. Тема конференції цього року - «Просування продукту в сучасному і традиційному роздрібі».

На конференції була присутня керівник служби трейд-маркетингу компанії «БаДМ» Катерина Деркач, яка відзначила високий рівень організації професійної зустрічі. На заході була потужна концентрація практичних знань, адже кожен доповідач організував свій виступ не у вигляді презентації, а у форматі міні-тренінгу.

Кожна тема супроводжувалася завданнями, які виконувалися впродовж всієї конференції. Жодне питання не залишилося без відповіді.

Цього року на зустрічі трейд-маркетологів України працювали відразу дві зали: зал «Сучасний роздріб» і зал «Традиційний роздріб». Весь контент ніс виключно практичну цінність, на філософські міркування не було ні часу, ні потреби – лише корисний контент.

На конференції були представлені найсвіжіші кейси і інсайти з професійного шоу-виставки-конференції New York Retail Week 2020 р.

Сотні учасників зі всіх регіонів України зустрілися, щоб не лише обговорити тренди, але і навчитися практичному використанню прийомів трейд-маркетингу на практиці.



БаДМ - Ми працюємо для Вас!