ВПЛИВ ФАРМАЦЕВТА НА ВИБІР

Як показали дослідження маркетологів, вплив фармацевта на вибір препарату покупцем, значною мірою, залежить від того, за якими саме препаратами прийшов він в аптеку. Чи є у нього на руках рецепт доктора, чи призначений товар для вживання в інтимних місцях, наскільки він знаком і довіряє тому або іншому фармацевтові і так далі.

Згідно даним дослідження агентства Тор of Mind Mr&c, спонтанно купують та взагалі приймають рішення на місці, близько 25% відвідувачів аптек.

Причому найбільший вплив підказки фармацевта робили на тих, кому потрібні були судинозвужувальні спреї і засоби від кашлю. Приблизно кожен четвертий-п'ятий покупець цих товарів визначався з вибором на місці. А ось покупці вітамінів для вагітних і препаратів від геморою вже знають, що саме їм потрібно. У цій категорії на спонтанні покупки зважилося усього 13% відвідувачів.

Маркетологам, що проводили опитування, відвідувачі аптек розповіли, що саме і як впливає на їх вибір. Як виявилось, порадам фармацевта довіряє, в цілому, близько половини покупців в аптеках. Але цей показник змінюється залежно від того, що саме потрібне покупцям.

Доля тих, хто назвав поради лікарів, як основне джерело інформації про препарат – більше 60% опитаних. Серед таких відвідувачів аптек необхідність в рекомендації фармацевта випробовували лише 19 відсотків тих, кому потрібні були вітаміни для вагітних. І лише кожен п'ятий покупець засобів від геморою потребував порад фармацевта.

Кількість покупців, що орієнтуються на рекомендації друзів, або тих, що прислухаються до порад препаратів з реклами, виявилася приблизно однаковою для всіх категорій. Кожен десятий покупець, як показало дослідження, керується порадами близьких і друзів. І приблизно 8% відвідувачів аптек приходять в них, коли почули або прочитали рекламу медпрепаратів.

БаДМ - Ми працюємо для Вас!