«Надзвичайний план заходів» для аптек

Робоча група з надзвичайних ситуацій і фармації катастроф (AG KatPharm) Німецького фармацевтичного товариства розробила список з докладними рекомендаціями на випадок надзвичайних ситуацій, епідемій, проблем з поставками та інших лих.

«Аварійний план повинен регулярно переглядатися й бути частиною системи менеджменту якості», - підкреслює Свен Зайссельберг, член правління AG KatPharm.

У цей непростий час на аптеки лягає величезне навантаження, і на додаток до звичайної турботи про пацієнтів їм доводиться займатися питаннями та проблемами організаційного характеру, пов'язаними з ризиком поширення COVID-19. Так, останнім часом основна увага приділялася проблемам поставок і, зокрема, всередині аптечного виробництва дезінфікуючих засобів і захисного одягу. У найближчі кілька тижнів, ймовірно, аптекам доведеться зіткнутися з ще більшими проблемами.

Що повинні робити аптеки у зв'язку зі спалахом COVID-19?

«Менеджери повинні запитати себе, що їм потрібно для роботи аптеки, - зазначив С. Зайссельберг. - На першому місці стоїть персонал. Чи є контактні дані та адреси всіх співробітників, а також потенційних помічників, які можуть приєднатися в умовах надзвичайної ситуації, наприклад, колишніх співробітників або знайомих? Як захистити персонал від інфекції? Все це належить до управління якістю».

У кожній аптеці повинен бути план гігієни та дезінфекції. Крім того, AG KatPharm рекомендує дотримуватись рекомендацій Всесвітньої асоціації фармацевтів.

Ризик зараження працівників збільшується, якщо не дотримуватись правил викладених у документі:

БаДМ - Ми працюємо для Вас!